Wopsie!

sjuukt dålig uppdatering men aja jag skriver nu om vad jag gjorde i torsdags och fredags för man blir såå jävla trött på praoen så man orkar typ ingenting -.-

men iaf torsdags så kom jag dit och så torka jag mest bord och höll på me disken och så försökte dom lära mig göra kabab och hamburgare och sånt. de fanns fortfarande inte så mycke att göra men jag hade lunch vid ett i två timmar och sen så skala jag potatis och torka bord sen åkte jag hem.

på fredan så fanns de typ inte heller nånting att göra så jag stog mest och försökte förstå vad min handledare sa men han kan ju typ bara arabiska så de gick inte så bra men jag fick lära mig ännu att göra kebab och hamburgare och korv och sånt sen så hade jag typ 2 ½ timmes lunch sen så gjorde jag pommes och torka borden sen fick jag gå hem x)

den här veckan har vart ganska lång tråkig men dom som jobba där va snälla och jag tror inte som har haft så många praktikanter så dom visste inte riktigt vad dom skulle ge mig för uppgifter och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0