Torsdag

Idag va jag i skolan igen bara tre lektioner idag såå skönt! slutade kl ett ;) sen gick jag hem och käka och så sen så åkte jag till Ylva i hennes skola för hon sluta halv fem och hon går i sködal som ligger i huddinge och jag behövde kolla vart min paro låg så jag åkte till henne och va me på hennes so ;) jag fattade inget av vad den där läraren sa och alla satt och skrev av de hon sa och jag fattar inte hur dom hinner skriva av allt hon säger :O jag fick panik och satt och lyssna på musik ist (a) sen så åkte vi och leta efter min prao som inte tog lång tid alls sen så åkte vi hem och asså de är verkligen vinter ute nu ! :O  men ylva skulle och rida och Emelie är "sjuk" så de blir hemma kväll me farmor ikväll ;) asså mina föräldrar är i turkiet den här veckan så Farmor är barnvakt :P


 Emelie gullunge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0