tisdag

Wooops råka glömma skriva igår men igår blev de kaaaos! jag åker dit till kl tio asså till paktiken och så står de att cafét öppnar kl fyra så ingen är liksom där och efter som att min paro ligger i en simhall typ så frågar jag i receptionen vad jag ska göra liksom men dom visste inte och dom hade inge nr till han som äger i cafét så jag åker hem efter som jag har  nummret där men då är hans mobil avstängd så liksom vad ska man göra? så jag stannade hemma.

och idag så öppnade cafét tio iaf så jag kommer dit städar lite och tvättar fönstren och så sen så har dom inget jobb till mig så jag får stå i typ 7 timmar och kolla på när dom håller på? man ba aha okej? så jag är inte nöjd men men de är bara tre dagar kvar och får hoppas dom har ngt jobb till mig imorron!


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0